skönt

2007-05-07 @ 17:49:01
idag har jag varit till skolan en snabbis och gjort lite rester som jag hade kvar i svenskan. Så nu är svenskan klar, fick mitt G : ) de var skööönt ... haha . nu är de bara att ta nya tag och plugga upp resten av alla rester :S haha .

massa plugg (måste göras innan 1 juni) ;
- Aerobic pass 10 maj     -ett block kvar att göra .
- Samhällskunskap 15 maj     -25 frågor att svara på .
- Idrottsuppgift, Ergonomi     -måste skriva, skulle in för typ 2 veckor sen .
- Matte E prov2     -inget datum satt än, nästa vecka kanske?!
- Historia prov2     -inget datum satt .
- Historia omprov1     -inget datum satt .
- Matte Diskret omprov1 ?     -inte fått reda på resultatet än .

nej nu ska jag faktiskt ta och plugga lite, MÅSTE . eller kanske ska se tv istället . hmm ^^ . eller ska jag städa rummet, hahaha . va mycket annat kul det finns att göra än att plugga !!! men måste tänka på min framtid .
skriver senare igen troligtvis !
byeee / Carro

ängeln har kommit hem <3

21:58

I´m back ...
hahaha, de blev då inget pluggande för mig . jag fastnade framför tv:n, eller jag kollade på Sonja; Nyhetsmorgon och Bingolotto <3 så otroligt vacker !! sen blev de vänner och joey, alltid roligt : ) haha.

sitter här just nu, men ska se tv eller kanske en film snart ... och fundera lite på hur mitt aerobic pass ska se ut.
nej nu började The nine igen .. måste kila.. 

Kärlek / Carro

Kommentarer
Postat av: sara

gud va stolt jag blir stumpan att du gjorde svenskan . :) <3 du är så duktig . :)

2007-05-07 @ 18:15:58
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback