trevlig dag

2007-05-05 @ 23:55:30
idag har jag varit på konvent i falun med sanela, maria och marilou : ) klockan tio till halv fem . de var riktigt roligt, körde gympa och danceaerobics ... henrik bramsved - bästa, helt klart! ; ) resten av tiden slappade jag o sanela, kollade lite olika pass, pratade, skrattade och hade de otroligt mysigt : ) men de var en trevlig dag i falun, blir väl gävle till hösten då, brudar?! :D hehe. tack för idag <3


- heet .

när jag kom hem så var jag med sara . vi hade de underbart, checkade lite inspelade band och sådära, så mysigt ... pratade lite minnen, ååh saknar verkligen ;/ ... självklart blir de fler minnen <3 thihi.
jag älskar dig gumman, du och jag livet ut <3

Nu ska jag kolla lite på ängeln sonja ! <3 Kääärlek / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback