ååh

2007-10-09 @ 23:40:54
" Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv, Så som jag älskar dig. Innerst i mitt hjärta har jag ristat in ditt namn. Du är en del av mig "


yees så var man mörkhårig igen då.. haha.. och lång hårig ^^.. yeah i like it... men det är lite ovant än, får se hur jag ska lyckas sova med allt i huvvet, haha.

imorrn är en ny dag, ska till komvux på historialektion, usch.. men först ska vi hämta ut min kamera som troligtvis har kommit då :D efter historian ska jag raka vägen till badet, lär prata lite med maria.. sen blire träning, antingen gympa eller dansaerobics, inte bestämt mig ännu.. sen ska jag även köra vattengympan : ) sen hem till tvn...

image306 
Hon är så mycket Kärlek <333

Puzz & gonatt för mig, Kärlek / C.
______________

åh, varför kunna jag inte bara ta det och sen vara tyst.. åh får se hur de är imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback