Gårdagen <3

2007-10-28 @ 17:28:44

Dagen började... hmm minns inte ens när jag gick upp igår, men iallafall.. jag gjorde mig iordning och åt lunch runt 13-tiden. Pappa skjutsade mig till badet till typ 14-tiden, då var det träningsdags tillsammans med resten av instruktörerna, men vi blev ej så många.. De var jag, therese, maria, helena, eva, elin, bamse och peter.. vi började med box, och shit va de är jobbigt asså, höll nog på med de i en timme. Sen kom sanela och då skulle vi köra lite orientalsk.. de är superkul, hihi. Jessica kom även då men hon kollade bara.
Sen var de raka vägen in i storsjön(ett rum) för möte. Och då dök även Linda, Marilou, Madde och Päivi upp. Nya chefen presenterade sig, alla instruktörerna fick presentera sig för henne och berätta lite vad vi gör, hur länge vi varit där och om vi hade några funderingar och idéer inför nästa termin. Sen var de massa mer vi gick igenom, tre timmar höll mötet på typ.
Efter mötet, då var klockan typ halv sju och då var de dags för mat(pajer och sallader), vi fixade med allt, dukade fram och så, bytte om till bikinis och badrock, haha. Vi satt uppe på relaxen och åt. Jag som är så sjukt petig i matväg ville ju förstås inte ha paj, inget jag gillar.. Så alla hoppa typ på mig, menmen, var nära på att dra hem då. Men när sanela hade pratat lite med mig så blev de lite paj iallafall, jag kan inte påstå att de var gott men dom blev nöjda så.. Vi satt där och pratade och skrattade ett tag. Jag och sanela drog hem till henne och hämtade uppvisningsskivan, så vi alla var ner till storsjön och kollade på uppvisningen. Den är grymt häftig asså, med dansaerobicen och orientaliska power dansen!
Sen upp till relaxen igen, massa mer prat och skratt. Mumsa lite chips och ostbågar. Vi var ner till äventyret en sväng, för dom andra ville åka rutschbana, haha. klockan var nog runt tio-tiden då.. Sen gick jag och sanela upp igen och hjälpte maria med att plocka undan, sen bytte vi om och så.. Jag tog sällskap med sanela hem till henne, så vi stod där och snackade ett tag innan pappa kom och hämtade mig. Jag kom hem runt halv tolv typ, då var jag trött. De blev en riktig snabbis här vid datorn, sen raka vägen till sängs. Lyssnade lite på musik tror ja, eller så somna jag direkt.. : )

Sanela, jag kan verkligen bara säga Tack för att du bryr dig.. och förlåt för att jag kan vara så jäkla envis, men sån är jag!!! hihi. Tack för att du finns, tycker om dig otroligt mycket <3

Tack allihopa för en lyckad dag/kväll på badet... : )

Ciao / C.

Ps. jag har träningsvärk, så ont i ryggen.. hur jag än vrider och vänder mig så gör det ont, haha. även i armar och ben, men mest ryggen.. och det måste komma från boxen. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback