Finns ingen ork till något längre...

2008-04-30 @ 10:45:31
va händer liksom?!?! jag orkar verkligen inte med något längre, jag bara lägger det åt sidan och hoppas att de löser sig.. men de gör de inte, allt blir bara värre och de blir bara skiit...

ta skolan till exempel, jag har så sjukt mycket att göra där, men jag orkar verkligen inte ta tag i de.. jag kan börja men tröttnar jäkligt snabbt och det låter typ, jag orkar inte nu, jag hinner göra de sedan... men då är det försent, ååh! föremot att jag ska vara klar till juni och hoppade in i en kurs i april så finns de en hel del att plugga ikapp, men jag gör ju inte ens uppgifterna som vi gör nu, så jag ligger sjukt mycket efter. jag har två bokanalyser/muntliga presentationer, fördjupningen skriftlig/muntlig, realism&naturalism frågor, författarpresentation. OCH det är bara de jag ligger efter med nu. sen är det massa mera i båda svenskakurserna, skiit!! Och i pedagogiskt ledarskap har jag ju bara min examination kvar men jag kan ej datumet jag fått. så det lär jag lösa också, annars blir de väldigt jobbigt....

men till något LITE roligare. Jobbet. det går väl helt okej, jag har ju faktiskt inte så mycket val där. Är det ingen som kan köra passen istället för mig så måste jag ju dit, jag har ju ett ansvar!! Men jag börjar tröttna ja.. Tror jag behöver lite ledigt därifrån för att samla energi och inspiration till nya pass och skaffa fram ny musik och så, då kanske det skulle gå bättre. Men det är inte så många veckor kvar nu och under sommaren kommer jag inte att jobba något där. Hösten får vi se, fortfarande ett frågetecken där...

Jag vill bara komma härifrån, komma bort från verkligheten ett tag.. Umgås med vännerna och skapa nya minnen, ååh!! Samla nya krafter för att fortsätta!! MEN egentligen har jag ingen tid för att göra något sånt, jag borde egentligen fokusera på skolan, men vart finns den orken nu?? :S Jag behöver den..... ge mig...

Oj detta var inget kul inlägg, jag slutar här nu!!! jag är förvånad om ni kommit ner hit, haha, för egentligen angår detta inte er, jag ville bara få ut de nånstans.. haha!
mitt liv är tråååk!!

CIAO
/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback