Hemma igen!!

2008-04-14 @ 22:43:30

Nu är jag hemma igen, kom hem strax innan åtta typ : ) Jag har bara packat upp, ätit och sedan slagit mig ner här!!

Jag ska blogga om kryssningen i ett annat inlägg, jag lovar!!! För FYFAAN vilken kryssning asså, vi hade det så sjukt bäst!! :D Tusan tack, Ni är Bäst.. Anna-Karin, Milla, Emma och Micke <3 ÄLSKAR ER!

image620image621
Tack även Caracola (Emilie, Emma, Frida) och Face-84 (främst Emma).


Nu sitter jag här och lyssnar på Alla gamla X (a). Och jag SAKNAR alla från kryssningen, åååh!!! Jag tänkte lägga in dom ungefär 20-30 bilderna jag tog HAHA, Micke, jag väntar på bilderna från dig ja (a). HAHA!!

Btw, tandläkaren ringde också på bussen hem :S Jag har nu fått tider för att dra ut mina visdomständer :/ :P haha. Så jag lär bestämma mig nu alltså!! Gaaah!

Ha de så bra alla! Inlägg om kryssningen kommer troligtvis imorrn ;D
Massa kramar
Carro


Kommentarer
Postat av: Milla

Tusen tack sjääälv babe! Hade grymt kul we Love Emmorna och Lotta :D haha Tack för att du finns Älskar dig // Milla

2008-04-15 @ 01:40:30
Postat av: Anna - Karin

Taaaaaaaaack själv! Ja hade så roligt! Skönt att vi ses snart igen;P annars skulle jag längta ihjäl mej:P (A) HAHA
Tänker på dej och finns alltid här! Puzzar!

2008-04-15 @ 10:16:36
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: Emma

TUSEN TACK SJÄLV!!! Tack tack tack, älskar dig!

2008-04-15 @ 10:47:42
URL: http://stalsmurfen.blogg.se
Postat av: Mikael

TUUUUUUSEN TACK SJÄLV! Vi hade så J*vla kul asså :P Måste göra något liknande snart igen :D :P

Ja, bilderna kommer när jag lagt in dom på datorn (a) Han inte göra det igår innan jag somna xD Jag somnade redan vid sju xD haha :P

Älskar dig med!

2008-04-15 @ 18:35:38
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback