Valborg

2008-04-30 @ 14:52:35

Klockan ringde vid halv sex, men kom upp vid sex typ.. Tog på mig träningskläder och begav mig till badet för att köra vattengympa vid kvart i sju och det gick bara bra!! Segt men vafaan, pengar ^^. Sen vare raka vägen hem, duschade och åt frukost, insåg då att jag inte skulle hinna till skolan till nio, så jag blev hemma, haha! Inte bra alls :/... Men har suttit här vid datorn och glott lite, kollat på filmen med sonja från i somras -minnen, kärlek<3-, pluggat in sannas låtar i huvve -håller på än- haha.
Syster och jag har även bakat scones idag, för vi var så sugna på de!! Det går ju så snabbt, så de fixade vi ^^. Och nu gör jag inte mycket alls här, lyssnar på Sanna och väntar på att klockan ska gå!!

Vid fem ska jag iväg och köra gympa, för fyra personer, fyra :S HAHA! Känns inte så jäkla kul asså, sitter här och hoppas på att de ska boka av sig, men inget händer ; ) haha. Sen får vi se vad som händer efter, om det blir datorn hela kvällen eller om jag kommer iväg till nån kase nånstans ^^. Jag slänger väl in ett inlägg senare ikväll också!

Kramar
/ C.
 


Kommentarer
Postat av: anna

vad tjänar man i timmen som instruktör? nyfiken.. kram från en som läser din braiga blogg.

2008-05-02 @ 06:48:52
Postat av: Carro

anna: där jag jobbar så tjänar jag 160kr för ett timmes pass! Och 150 för ett 45min :) Men de är säkert olika på olika ställen! Åh tack, kram

2008-05-02 @ 12:41:48
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback