Yeah, nu är jag trött...

2008-04-07 @ 20:35:43
Jag kom hem för en stund sen och jag har ju vare och kört vattengympa, yeeah!! 24 personer, de är bra de, men nu är jag så himla trött asså!!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och pratar med goa vänner på msn!! Ska ta tag i mina ansökningar till högskolan nu, det börjar ju bli dags tycker jag, sista dagen är ju next week, den 15 april!!!

My week...
Tisdag: skolan, plugga, jobba...
Onsdag: skolan, plugga, dansa...
Torsdag: skolan, plugga.. träffa S ?
Fredag: skolan, plugga, åka till pappa...
Lördag: plugga, packa, kanske nåt mer, vet inte ännu (a)...
Söndag: stockholm, träffa gänget :D


Oooj va lika mina dagar ser ut känner jag, HAHA! Vilket liv man har, men plugget måste verkligen gå före allt nu eller jag ska iallafall försöka med de!! Skulle vara så skönt att få undan lite grejer ju!! Kämpa, jag vet att jag kan bara om jag vill!! Hitta kämparglöden!!

Ansökan till högskolan var det ja....
På återseende!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback