15/8 - Liseberg

2008-08-18 @ 02:02:18
Vi kom la upp i skaplig tid : ) Åt frukost och sådära, fixade oss : ) Och de skjutsade in oss till Landvetter och vi tog bussen in till Göteborg, till Liseberg : ) Kom la dit till ett ungefär, köpte åkband och så.. Sen var de bara att springa runt och åka lite... Åkte bl.a. Lisebergsbanan, kanonen, balder, spin rock och uppswinget :P haha. Men uppswinget var verkligen läskig ju xD HAHA. Iallafall på den sidan vi satt på ju... haha. Vi åt på Trebello också, de var la sådär xD :P haha. Och när vi satt där så var klockan helt plöstligt åtta och då var de ingen idé att kasta sig bort till Götaplatsen, så jag sket i West side story : /. Jag ångrar mig lite faktiskt, men vi hade de skoj på liseberg :D hihi. Vi gick därifrån vid tio, så vi var där sammanlagt nio timmar xD HAHA. Mina fötter asså, fyfaan xD haha.

Vi tog bussen ut till Landvetter igne och där fick vi hämtning och de blev till att grilla korv när vi kom till stugan xD Ute i kylan, hahaha, men jäkligt gott var de med korv med bröd :D hihi. Sen packade vi ihop våra väskor lite och sedan la vi oss och somnade gott i kylan xD HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback