16/8 - Hemresedagen

2008-08-18 @ 02:02:33
Klockan ringde nån gång xD haha. Åt frukost och packade ihop de sista, vid tio så tog vi bussen in till Gbg, centralen.. Där duschade jag xD HAHAHA. Sen drog jag och Ankan över till Nordstan och kollade lite : ) Jag shoppade massa smycken, yaay!! haha, sen tillbaks till centralen där jag fick mat :D Burger King av mamma innan vi drog, thihi. Gott gott!! Tåget gick vid 12.42 och de var drygt att åka ju xD haha. BWO-Martin satt i lika vagn och även Sabina Dalfjäll, en dansare!!! Var framme i Sthlm typ strax innan halv fem : ) Micke mötte ju upp mig...

Resten har jag ju bloggat om.. Men vi fastnade ju på Hötorgscity som sagt.. Annamia är ju Underbar!!! Sen blev vi hemma hela kvällen : ) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback