21/8 - Denna dag stavas gos och Kärlek <3

2008-08-27 @ 00:36:05
Klockan ringde vid 6-halv 7 typ, kom upp då.. Duschade, hann in en snabbis på datorn, haha, och så åt jag frukost.. Väldigt stressigt blev de.. Mamma skjutsade mig till resecentrum, min buss gick vid 7.55 men tror ni inte bussjäkeln åker preciis när vi kommer HAHA så de blev till för mamma att åka in till Gävle med mig xD haha, där hann jag iallafall på bussen : ) Skönt... De var mycket folk på bussen också, men jag tror jag sov lite och sådära.

Framme i Stockholm vid 10.40 ungefär : ) Då begav jag mig till donken för att äta lite : ) De gick la bra, iallafall med stripsen, nuggets var lite svårare xD haha. Sen tog jag t-banan hem till Micke, fast han var ju i skolan, men Emelie var hemma och öppnade -tack hihi- Dumpade min väska, pratade lite med Emelie och sen packade jag i ordning min väska som jag skulle ha med!! Strax efter ett så begav jag mig till Mörby, in på hemköp där och köpte drickyoghurt och tuggummi : ) hihi. Sen tog jag t-banan till Stadion och sen bussen från Nybrogatan ut till Frihamnen.. De kändes väldigt konstigt att åka ut dit själv xD haha. Tog mig bort till magasinet där Singing Bee- inspelningen skulle vara, folket som jobbade där höll på och springa fram och tillbaks med lite grejer..

Var la där typ strax innan två, haha, och lite efter två så kom Milla och Martin också :D trevligt.. Vi stod utanför dörrarna där och pratade lite, helt plöstligt kom Camilla och hejade, vi var välkomna in i värmen om vi ville xD HAHA. Vi gick in efter en stund.. Martin försvann till sina "polare" medans jag och Milla stod kvar mitt på golvet typ och väntade in Nathalie, hon skulle komma ut så fort hon fick tid över : ) thihi. Rätt som de var så kommer hon i trappen, vi ser varann, hon springer ner för trappen och jag springer fram till henne, värsta bamsekramen <3 hihi. Hon är sööt ja, pratade lite med henne, sen lära hon iväg och byta om.. Men hon sprang förbi oss några gånger sen och sa hej och var lika glad som vanligt :D haha. Typ vid halv fyra så ställde vi oss i kön, typ längst fram (A) hihi. Insläpp blev de strax efter fyra har jag för mig, först alla familjer till dem tävlande och där kom Micke nån gång också :D sen fick vi komma in.. Vi satt på sidan där bandet spelar : ) hihi. Preciis innan allt började så kollade jag åt sidan och där stod Natta och de andra dansare, så vinkade på henne :D haha. Sen pratade han, Tobbe, studiomannen eller va fan man ska kalla han xD haha. Sen kom Hanna in och allt började.. De var kul att vara på plats, vi blev filmade också, HAHA. Så de lär man hålla utkik på sen när de visas ; ) Natta var såklart asgrym på att dansa, även Caroline : ) Hon var sööt, jäkligt lik Sara i profil!! Efter inspelningen, som var slut strax innan sju, försökte jag få Natta till oss, haha. Hon var så sööt, stod där på scen och pekade och körde lite teckenspråk att hon inte hade tid just då tyvärr, men att vi skulle höras av sen, haha. De såg kul ut, jag fattade absolute inte allt hon sa xD Men iallafall, vi tog oss ut ur studion, kom inte ut på lika ställe vi gick in på, för de skulle ju vara en till inspelningen efteråt där.. Men vi tog jackorna och gick till ingången igen, vågade inte gå in först för vi hade ju inga biljetter eller något : /.

Men tillslut så såg vi Natta, då rusade jag in och rakt på henne xD Hon var mysigt svettig xD haha. Micke och jag fick biljetter av nån snäll gubbe med :D haha. Men vi pratade lite snabbt med Natta innan hon lära iväg och sminka om sig, äta och fixa sig... Vi passade på att ta en bulle också, eller jag åt ju då bara halva ungefär, svårt att tugga ju.. Hängde av oss jackorna, sen stod vi där och pratade bara, sen kom Camilla fram till oss och pratade massa.. Att de typ var överfullt och att vi kanske inte fick komma in och så eller att vi var tvungna att sitta obekvämt i gången.. Så vi var beredda på de.. Sen kom Natta igen, så vi berättade för henne hur de var och att vi skulle ses efteråt iallafall hur de än blev för oss : ) hihi. Insläppet började och folket gick in, vi blev insläppte av en annan tjej, men frågade Camilla när vi kom in om de fanns plats och de löste hon : ) -tack- hihi. Vadå galet bra platser vi fick, haha, okej om man säger såhär, vi såg ju inte så bra på scenen.. Men liksom vi var ju inte där för de, vi var ju där för Natta, och vi satt längst ut på andra kanten denna gång, där Natta höll till nästan hela tiden :D iiiih. Hon blev asglad när hon såg att vi fick plats :D Tobbe, studiomannen babblade massa igen och även nån som kallas Råttan babblade massa xD HAHA. Men iallafall, sen kom Hanna och de var dags för ännu ett program ;D haha. Detta var mycket roligt ju :D De var kul att alla som var där kollade ju typ på dem tävlande medans vi tre kollade på Natta (A) Hon var ju assööt.. Smilade asmkt, gjorde slängkyssar och var bara så sööt <3 Men vi saknade henne på en dans i programmet, fläktdansen (tänker inte säga låten lr något här, men om ni ser programmet så fattar ni) xD haha. Och när hon dansade på lilla runda scenen, de var mys, för de var typ nästan framför oss, hihi. Hon är SÅ grym.. Strax efter tio så var den inspelningen slut också, då var de bara att ta sig ut från studion, hämta jackan och in i nästa igen : ) haha. Tillslut kom Natta ut :D Då blev de kramkalas med en svettig Natta ; ) haha. Pratade massa med henne, vi tog kort tillsammans hihi. Sen lära hon iväg på möte, så vi sa hejdå, tackade föf dagen, och såklart kramkalas igen.. 

Sedan begav vi oss därifrån.. Hittade på Idol2008 bilen också, så vi lekte lite först xD HAHA. Sen tog vi oss till bussen, den kom på en gång, gött!! Men preciis när jag hoppar på bussen så tycker jag att jag känner igen en person i tjejgänget som kom, och joo, de var Natta xD haha. Vi hoppade på och dem hoppade på, men Natta slog sig ner vid oss : ) Liksom hon är ju bara för mysig asså!! Vi alla hoppade av vid Gärdet och tog sällis till t-banan, vi satt med dem där.. Pratade massa, hihi :D Sen hoppade vi och Natta av vid t-centralen, men hennes vänner fortsatte.. Sa hejdå av Milla och Martin.. Och vi andra tre fortsatte vidare till våra t-banor xD haha. Vi stod och pratade lite till med Natta innan hennes kom : ) Hennes kom och de blev kramkalas ännu en gång, älskar henne kramar (A) hihi. Haha, vi vinkade av varann när hon åkte iväg, assööt!

Sen fick vi vänta en stund på våran, den kom tillslut och sen trallade vi hemåt till Micke.. Vi kom la hem typ strax innan tolv.. Guud va skönt de var att komma hem asså.. Suttit på hårda stolar i några timmar är inte skönt xD haha. Vi var hemskt trötta men samtidigt hur glada som helst :D Kollade datorn lite, sen fixade vi oss för sängen och la oss typ direkt, Micke hade ju skola ju dagen efter.. Tror faktiskt att vi somnade ganska så på en gång, de kändes så...

Tack alla för en helt Fantastisk dag :D
Framför allt, TACK Nathalie, du är helt otrolig <3
Kärlek
Högsta nivå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback