29/7 - Patricia <3

2008-08-05 @ 23:37:13
Min buss till Stockholm gick ju som sagt vid 14.10 och var framme vid 16.55 typ : ) Milla mötte upp mig och vi åkte raka vägen hem till henne!! Där vi pratade massa, var ut med hundarna och fixade oss för kvällen : ) Vi kollade även på allsången när vi höll på, Babsan uppträdde och hade med sig dansare, och vi dog typ när vi såg att en av dansarna var Madeleine Möller -gilla asmkt- Så vi skrek lite åt tvn då (A) HAHA. Efter allsången begav vi oss in till centralen, vi var la där vid tio typ. Messade lite med Sara & Bonnie, som sedan kom till centralen :D Urkul att träffas igen ju <3 hihi. Pratade lite granna och sådära, sen lära vi ta oss bort till slussen.. Skulle möta Martin där vid elva först, men han kom vid halv tolv, så jag hann med en McFlurry på donken, mums :D haha.

När Martin kom så drog vi in på Patricia :D Och där var de bara hur myyys som helst ju :D shiit asså, åååh!! Träffade på två vänner där och pratade lite... Sen drog vi runt lite på båten, den var ju stooor!! HAHA. Ungefär vid 12 så gick vi till scenen där Sonja skulle uppträda och ställde oss där : ) hihi. Och strax efter halv ett så kom Babsan ut på scenen och babblade, och då hittade jag även på Madeleine bland allt folk xD HAHAHA. Babsan tog ut kören och vem var inte på kör, jo Sofia :D så kuuul, hejade på henne :D haha. Sen var även Kristian Tåje på kör : ) hihi. Sen kom Sonja ut :D Shiiiit asså vilket drag de var, Sonja var jätteglad och publiken skrek och sjöng med för full hals!! Asså absolute en av de Bästa spelningarna med Sonja, om inte så kanske de var den bästa, shiit.. Hon sjöng Här står jag, Nån som du, My number one, kärleken är evig, etymon och för att du finns på svenska och engelska :D Så jäkla häftigt, draget och allt.. Jag älskar gayklubbar xD HAHAHA..



Efter spelningen så drog vi ut direkt i hopp om att träffa Sonja, så när vi kom ut så såg vi Babsan och sen Sonja :D Jag sprang ut xD HAHA. Fast hon pratade med några så jag hejade på Sofia och pratade lite med henne först och sen kom Sonja *kramkalas* och vi pratade lite granna och tog ett kort innan hon for in på båten igen med sina vänner : ) hihi. Men shiit så lyckat <3 Vi drog raka vägen hem efter de, sa hejdå till Martin och hoppade på bussen hemåt : ) Vi kom la hem till tre ungefär om jag minns rätt xD HAHA. Vi la oss typ direkt och kollade lite cc-klipp, så myyyys : ) Sen bliva de kväller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback