31/8 - Annamia <3

2008-08-31 @ 23:26:39
Vi hade såklart klockan på ringning vid åtta typ.. Kom inte in i duschen direkt men de gick bra iallafall, jag packade min väska och vi åt frulle!! Sen strax efter tio tog vi oss iväg tror jag.. Tog t-banan ut till stadion och sen gick vi ut till Gärdet : ) Vi kom la dit strax ínnan elva ju.. De var asmycket folk som gick, alla skulle ju fan springa tjejmilen xD haha. Vi messade lite med Annamia, skulle träffa henne borta vid starten så vi tog oss dit.. Stod där och pratade och blängde runt på allt folk när hon helt plöstligt dök upp bakom oss :D Kramkalas, otroligt kul att träffa henne igen :D Pratade massa med henne, sjöng och dansade lite xD HAHA, Så himla kuuul, och kul att få reda på lite roliga saker som hänt tidigare också : ) Sen skulle hon iväg och upp i sitt bås-grejs där hon skulle stå och prata!! Skulle träffas igen när alla folk kommit iväg xD haha.

De började fan regna också, så vi sprang iväg och ställde oss under några träd, hihi. Men de slutade ganska så snabbt.. Stod så vi kunde se startskottet ;D Yaay, men först var de lite uppvärmning för alla.. Men sen rusade folket iväg, första var vid 12.. sen höll de på så fram till tio över ett : ) hihi. Efter de så träffade vi Annamia lite snabbt igen!! Och jag och Micke tog oss bort till målgången sen, för Annamia skulle stå där och prata då : ) 

När klockan blev runt halv två, så blev de dags för oss att ta oss därifrån, Annamia kom ner och vi sa hejdå och sådära, men vi ses säkert snart igen, man vet aldrig : ) hihi. Vi trallade iväg och såklart på fel sida xD För folket sprang ju på vägen och man kunde inte ta sig över, hahaha, de var drygt, men till slut hittade vi en liten lucka så vi sprang över mitt i xD HAHA, Hade ingen lust att tralla hur långt som helst och vi hade ju min buss att passa också.. Men vi trallade på till karlaplan och åkte till centralen.. Tog ut pengar och där blev de lite strips innan jag hoppade på min buss!! Tog hejdå av Micke, men vi ses ju nästa helg redan :D haha, yaay!! De var iallafall asmkt folk på bussen, drygt ju.. Men de gick bara fiint hem, och jag gick hem från resecentrum sen också, de var lite drygt faktiskt menmen, skönt att röra på sig *host*

Jag har inte gjort mycket alls sen jag kom hem.. Ätit, suttit här vid datorn och bloggat xD Och pratat skit med massa vänner, alltid trevligt!! Och lyssnat på den underbara Anorah <3 hihi. Men väskan är ej upplockad än, de ska jag fixa nu och bädda upp sängen : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback