7/8 - Flummigare än någonsin <3

2008-08-10 @ 01:23:55
Dagen började med att jag hade klockan på ringning vid åtta.. Me kom nog inte upp direkt, men iallafall, jag gjorde mig klar och vid halv elva så hämtade jag upp Anna-Karin på resecentrum :D -trevligt värre ju- hihi. Förbi pappa och hämtade resväskan, sen till ica en snabbis också.. Hem och där packade jag, eller försökte iallafall, de var inte lätt alls.. Också åt vi lite mat också, sen vid två ungefär så begav vi oss iväg.. Tog bilen och brummade, de var RV80 hela vägen xD HAHAHA. De gick bra att åka och även att hitta till själva Dössberget i Bjursås där allsången skulle vara : )

Vi kom la dit till halv fyra ungefär och de var jäkligt dött asså.. De var typ inge folk alls där, men vi kikade runt lite på stället.. De skulle vara sjukt mysigt att gå där om de var sol typ.. Men de regnade ju såklart xD HAHA. Till slut satte vi oss i bilen och åt lite matsäck som vi hade med oss xD haha. Lite efter fem tror jag klockan var så drog vi oss in på cafét/restaurangen och A-K fikade lite : ) hihi. Vi satt där och pratade, bl.a. om att brudarna kanske skulle kunna dyka upp där.. Och efter nån minut så dök dem upp xD HAHA. Och jag skojar inte, alla tre blev aschockade att se oss xD De stannade i dörröppningen, Frida var typ :O va gör ni hääär?? HAHA. Asså dem var så sjukt söööta ju.. Pratade lite snabbt med dem och sedan gick de vidare in på restaurangen och åt med bandet : ) Och vi satt kvar där ett tag men sedan packade vi ihop våra grejer och begav oss utåt till scenen, och självklart var vi först där ;D xD HAHA. Då var klockan typ halv sju... Strax innan sju så räknade A-K att de var 44 pers där xD HAHAHA. Men de var la högst 70 personer på hela allsången xD

Vid sju så började allsången, Kikki kom ut och sjöng lite : ) haha. Allsången höll väl på till strax efter halv nio.. Caracola uppträdde med Vamos Vamos, Ted Gärdestad-medleyt, Idas sommarvisa (allsång), Schlager-medleyt, Smiling in love, Bra vibrationer (allsång) och sist Ta mig till havet (allsång). Och de sjöngs även andra allsånger också, publiken var verkligen med och sjöng och gjorde de bästa av kvällen : ) thihi. Men jag säger bara, på Vamos Vamos, när man hjälper till där.. Jag var typ själv och svarade, de var lite pinsamt xD HAHA. Men dem var asgrymma :D Verkligen, och så himla kul att de sjöng schlager-medleyt, de trodde vi inte!!!
  

Efter allt så hade de signering uppe på scenen, för de småduggade ju lite ute... Vi stod neranför och väntade till sist, som vanligt.. Sen gick vi upp till dem, assööta ju!! De fick signera våra Blöta allsångshäften xD HAHA. Sen babblade vi massa, brudarna var ju galet övertrötta och flummade rejält... Så ja, vi fick oss ett gott skratt där.. De bjuder så mycket på sig själva, löövely <3 Tog kort tillsammans och pratade lite till : ) Sen tog vi bilen hem igen och vi var hemma strax efter tio typ!! Fick bilder av Lollo, tack, verkligen jättesnällt!! : ) hihi. Sen pratade vi massa och kollade på videoklippen med dem och hade sjuktkul xD hahah. Sen somnade vi nog direkt, klockan var nog runt ett...

En helt fantastisk dag.. UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback