Början på något nytt...

2008-08-20 @ 10:26:19

Nu är jag hemma igen.. Sitter här med tussar i munnen xD HAHA.

Var ju som sagt till tandläkaren imorse, skulle vara på sjukhuset vid åtta.. Mamma och jag åkte in, kom la in typ direkt, fick sätta på mig nån rock grej och sån där ful mössa dem har när de opererar typ xD haha. Jag fick gå in själv, men de gick la bra de med.. Spruta i bedövning på ena sidan av munnen, i nere käken.. Sen var de på med nå skynke och de började dra tänder, haha. De drog två stycken, en visdomstand och en annan längre fram.. Jag kände knappt något och de gick hur fort som helst ju, haha. Mamma skrämde upp mig helt i onödan xD haha. Blev dock lite svimfärdig efteråt men de gick bra : ) Sen var de bara betala och sen hämta ut nå munngrejs jag skulle ha och ipren när bedövningen släppt.. Nästa tripp till sjukhuset blir 15 sep, då är de dags för andra sidan!!!

Nej nu ska jag ta och kika runt lite här, hörs väl senare igen...
Smiling in love
/ C.


Kommentarer
Postat av: A-K

Tjena bruden! Härligt å höra at de gick bra!:) Visste de!:P Håll ut nu, tänk på hur bra de kommer bli när de är klart!:D

Pussar å kramar

A-K

2008-08-20 @ 12:21:18
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback