Cityfesten :)

2008-08-06 @ 21:46:46
Nyss hemkommen från Gävle typ : ) Jag åkte in med mamma, Robert och syster : ) Kikade runt där en timme, lite mysigt att gå och titta runt när de är så mycket folk ju.. Fantastic four uppträdde också xD HAHA. Inget vi glodde på men de hördes i bakgrunden när man gick... Vi träffade även Lollo och hennes kompis, pratade lite snabbt med dem : ) Sen for vi hem vid halv ungefär.. Tog en sväng förbi ica också, syster ville ha fruktsallad så vi köpte frukt och jag ville ha popcorn xD haha, yeah!! :P

Nu sitter jag här och gör nada, ska faktiskt packa fram allt jag ska ha med mig nu.. Jag ringde pappa och jag fick låna väskan, så lär förbi imorrn och hämta den : ) Naaajs!! Ska kolla om de finns nå rena kläder i garderoben som ska med xD HAHA. Känns inte så men kan ju kolla iallafall ; )

Hoppas allt mår gott!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Carro!!! Hoppas att du mår toppen!!! Det gör vi ..... Vad fina ni är på bilden!! De två kort jag tog blev inte bra.... TRÅKIGT!! Men det blir fler tillfällen.... Ha det så kul i S-holm!! Kram E-M och Simon.

2008-08-06 @ 22:52:16
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback