Gud va lite klockan är...

2008-08-20 @ 11:53:47
..de tycker jag verkligen... Den är ju fan inte ens 12 än xD hahaha, känns som jag vare vaken i all evighet, nää men sen halv sju iallafall.. Denna dag blir fan lång, gud så jobbigt...

Min bedövning börjar släppa tror ja, de känns som jag börjar få känseln tillbaka xD Och de gör fan ont att svälja, haha, åsså känns de som jag har träningsvärk i käken för jag har suttit och bitit ihop på tussarna xD HAHA. Jaja, sånt här får man väl ta, får se om jag är uppsvälld nå också, hoppas inte de, inte mycket iallafall :P haha.

Sitter här och lyssnar på musik nu, finns inte så mycket annat att göra när varenda kotte är i skolan, haha. Kom hem till mig (A) haha. Mormor kommer hit senare på fika också, najs : ) thihi.

Nej jag ska nog byta tussar om jag vågar...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej!!! Tack för senast!!!Hoppas du mår bra!!!! På mässan uppträder både Caracola och Sonja kl 14.00 !!!

Ha det jättekul i helgen!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M & Simon

2008-08-20 @ 12:21:23
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Anonym

PS: Jessica Andersson och Magnus Bäcklund + Charlotte Perelli uppträder på vår allsång den 31/8 inte Sonja som jag sa.....DS:

2008-08-20 @ 12:22:51
Postat av: Carro

E-M: Heej!! Tack själv :) Jo de rullar på, lite ont i käkarna och så men, de funkar!! Aha okeje tack så mkt :D Vi ses då!!

Tack, ha så kul ni med va ni nu hittar på :D hihi. Sköt om er.. Kramar

2008-08-20 @ 15:01:22
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback