Natti soon!

2008-08-30 @ 00:23:16
Sen sist har jag... hmm.. Jag fick mat i mig, pommes och kött :D Väldigt gott asså, de kändes länge sen!!! xD haha. Åsså kollade jag lite på Doobidoo för de var säsongsstart på de :P Men orkade inte kolla hela, haha. Sen har jag suttit här vid datorn och pratat med massa vänner på msn : ) Och pratar fortfarande med Milla : ) hihi. Lyssnar på skön musik också, med massa minnen och jag vill bara tillbaks <3 haha.

Allt är nu packat och klart för imorrn, tagit fram regnjackan och paraplyt ;D Jag är utrustad!! Lär komma ihåg mina nya skor imorrn när jag åker också xD haha. Får skjuts av mamma till resecentrum också, väldigt snällt : ) hihi. Men hinner väl slänga in ett inlägg imorrn innan jag åker också, bussen går ju faktiskt 10.40!!!

Nej nu ska jag sluta skriva här... Dags att sova snart kanske.. Nu spelas för sjutton Du är allt här, ääälska <3
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback