Onsdag!

2008-08-06 @ 10:52:56
Yees jag är vaken, sitter i sängen med datorn i knät : ) Najsnajs ju... Solen verkar skina ute också, ännu mer najs :D  hihi. Jag har lite grejer jag ska hinna med idag...

- Blogga om helgen...
- Packa xD skriva packlista kanske...
- Hämta resväskan hos pappa, kanske ?!
- Cityfesten senare ?!
- Prata med mamma om morgondagen...

Jaa vi får helt enkelt se hur allt blir.. Jag skulle gärna vilja åka in på cityfesten föremot att de kan vara ända dagen jag kan ta mig in där :P haha. Menmen, får se om tiden räcker till : ) thihi. Nu ska jag kanske fixa mig, eller blogga eller något xD HAHA. Förhoppningsvis så kommer de upp inlägg om helgen idag...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback