Onsdag!!

2008-08-27 @ 20:09:13
Jag minns faktiskt inte när jag kom upp idag, men de var la runt halv elva typ : ) Väldigt trött menmen.. Satte mig vid datorn som vanligt, mailade min lärare om mina svenska kurser.. och hon sa till mig att skriva in mig på dem så jag kan slutföra dem xD haha. Så ska ju förbi komvux imorgon, så får skriva in mig då och även välja till fler kurser så de blir heltid.. hmm..

Jag har även fixat ny header idag :D haha. Inte så värst speciell liksom, jag kan ju inte PS så bra xD haha. Men jag är iallafall nöjd för stunden : ) Brudarna på bilden är ju dem jag verkligen ser upp till och spenderar massa pengar på, så som sagt, dem är Kärlek <3 thihi.

Har även hunnit med en sväng till Valbo med mormor och mamma :D hihi. Jag tänkte inte shoppa något men de slutade med att jag köpte ett par skor, väldigt snygga.. Men var jäkligt tveksam innan jag köpte dem, men jag tror jag gjorde rätt iallafall!! Sen var jag bara tvungen att köpa en assnygg väska inne på Vero Moda också ;D haha. Åsså blev de en film också, Lilla Jönssonligan xD HAHA (A) Och på hemvägen så köpte vi donken, såååå gott : ) hihi.

Nu sitter jag här och gör inte mycket alls.. Inte ett skit på tv heller : /. haha, fast de gör inte så mycket, så himla drygt att se på tv ju.. Fast kanske skulle sätta i filmen (A) hihi. Nej vi får se vad som händer helt enkelt : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tycker den är sjuuukt snygg, Så mkt KÄRLEK ;)

Älskar dig Puss (L)

2008-08-27 @ 20:19:37
URL: http://millaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback