20 dagar kvar...

2008-12-04 @ 22:48:34
Nu är det inte långt kvar till julafton, fan. Det flesta julklapparna är fixade, har nån enstaka kvar att köpa, men de fixas i nästa vecka tror jag!!! Hihi, fan va mysigt det ska bli med jul ju...

Tänkte bjussa på min önskelista, jag önskar mig inte direkt så mycket...
Men here we go:

»        Pengar.
»        Träningskort eller pengar till det.
»        Bounce-biljett.
»        Step up & Step up2: The streets. (dvd)
»        Bones - Box säsong 2.
»        Mera självkänsla! av Mia Törnblom. (bok)
»        Extern hårddisk.

Det önskar jag mig, plus lite fler filmer kanske, men orkar inte rabbla upp de... Men jag hoppas jag får något av detta iallafall, hihi.

Längtar till julen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback