Allt är släckt.

2008-12-26 @ 00:10:37

Här sitter jag i mörkret med min dator. Sanna sjunger fint för mig här.. Lite juligt men det gör inget, alltid lika mysigt ändå! : ) hihi. Lite julhelg kvar ju... Sen sist så började jag kolla på Bröllopsfixaren som började vid nio, den är riktigt bra ju : ) hihi. Och sedan fortsatte jag kolla på 2 ½ män och lite grann på Navy CIS... Nu är tvn avstängd och allt annat är släckt i rummet här. Jag känner mig inte så trött, så datorn åker inte av ännu. Men det finns typ nada att göra här, hmm...

Funderar på om jag ska ta mig in till Valbo imorrn och springa runt och trängas på mellandagsrean, hmm, skulle vara jäkligt kul alltså :D haha. Jag får ställa klockan till imorrn så får vi se hur de blir helt enkelt ; ) hihi.

Nu ska jag kika runt lite här igen...
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback