Måndag.

2008-12-15 @ 16:57:03
Nu har jag kommit hem, eller kom hem för en halvtimme sen typ : )

Jag vaknade lite sent idag, eller vid tio... Mamma skjutsade mig till skolan vid halv tolv ungefär : ) hihi. Träffade Junia och Lana i matsalen typ, satt där med dem... Sen kom även Hossam också, trevligt!! Annette kom förbi en sväng och pratade också, även Emilie, trevligtrevligt!!! Har suttit där hela dagen typ, sprungit fram och tillbaks till en dator ibland... Och jag vet ungefär vad jag ska säga imorrn, jag hade ju redan skrivit ner typ två slutsatser och Junia tyckte dem var bra och att de räckte typ!! Så jag ska bara finslipa lite på det där nu : ) Gött!! Och fixade min bild i pp-presentationen också, hur lätt som helst xD haha. Så ska bara fylla i slutsatserna där så är det klart!! Yeeah!! Också ville Annette ha in fördjupningen imorrn så hon hinner kolla igenom och sätta betyg innan jul typ xD haha. Också måste jag fixa en romananalys :S Gaah!!

Har lite att fixa med andra ord... Men romananalysen är inte min första prioritering just nu ;D haha. Ska ta något att äta först och sedan ska jag hitta på nåt, kolla igenom födjupningen till exempel!!!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha, okej vad kul :D

Förresten, Sanna hade kollat in min blogg sa hon.. Hon kanske har checkat in din också ;)



puss <3

2008-12-15 @ 17:00:43
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

Ja det var helt fantastiskt. Hehe... Tack! :) Ja allt är jättebra. Har gått runt som ett vrak i två dagar. Så jäkla gött haha ;) Allt bra själv? Kram Nat

2008-12-15 @ 17:35:32
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jag blev jätteglad när hon sa det (a) [v]



Nu ska jag skriva om igår. Får vi se hur långt det inlägget blir, haha.



puss <3

2008-12-15 @ 18:21:31
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

Sovgott :)

2008-12-15 @ 23:58:16
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback