Starkare än då!!!

2008-12-16 @ 15:19:37
Nu är jag hemma från skolan, hihi.

Trallade hemifrån vid halv åtta imorse, svenska lektion vid halv nio : ) Folket där skulle ha tipsrunda på språkhistorian, jag gjorde de för skojs skull jag med :D haha. Så kul ju!!! Sen var de dags för Hannah och mig att redovisa våra fördjupningar!! Det gick verkligen jättebra på min, använde inte ens mina anteckningar som jag kämpade med xD haha. Men jag var nöjd :D hihi. Slutade vid tio, pratade lite snabbt med Annette. Hon tyckte jag var jätteduktig, och lite halvdum som jag är ; ) Så sa jag frivilligt att jag kunna vara med på det muntliga seminariumet imorrn xD HAHA. Men jag gör detta enbart för att det kan öka mina chanser till ett MVG i slutbetyg : )

Efter det så trallade jag ner till matsalen, till Junia för hon skulle bli kvar och plugga lite, så jag blev också kvar : ) Jag skrev typ klart det sista på fördjupningen, skrev typ klart min romananalys också :D Jag känner mig stolt alltså :D iiiih. Och jag läste igenom häftet till seminariumet imorrn också, strök under det som var viktigt : ) Sen kom Lana förbi en snabbis, sen vid halv tre ungefär så tröttnade vi och drog hemåt!!!

Nu sitter jag här och lyssnar på Tre S : ) Ska ta och skriva över allt på datorn nu, och sedan skicka in allt till Annette :D Och skicka in historiaarbetet till Jonas också!!! Sen är det bara de muntliga kvar imorrn :P haha, Wohoo!!
Nu över till plugget.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback