Geléhjärtan, mums <3

2008-02-13 @ 22:20:47

Nu ikväll har det tränas :D hihi, först körde jag gympa och det gick bra, sedan ville jag testa på aerobicen så där stannade jag kvar och körde för fulla muggar! Sen trallade jag hemåt, och hey va trött jag var när jag kom hem. Sedan dess har jag kollat på massa tv, först vänner, sen började jag kolla på top model men bytte över till grey´s, så mycket bättre! Jag har även hunit snackat med goa vänner på msn <3 hihi. Ringde Sinikka också och fick vägbeskrivning till parkering i gävle imorrn, haha :P yaay det kommer bli toppen : )

Nu ska jag göra mig nattis klar, packa lite mer och äta lite geléhjärtan <3 thihi.

Massa kärlek
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback