Klar med plugget...

2008-02-19 @ 00:32:00
Yees nu blev jag klar med mitt plugg :P haha. Och nej det tog inte så lång tid, jag började inte plugga då när jag skrev senaste inlägget, haha. Jag började nämligen plugga efter elva (aa) haha. Men nu är det klart, nu har jag mina små lappar redo för imorrn :D hihi.

Jag och syster drog till Ica efter mitt senaste inlägg, vi var så hemskt sugna på nå gott. Jag köpte choklad, salta pinnar och såklart glass, vanilj med krosschoklad :D mums!! Vi åkte hem med mamma, orkade ej gå :P haha, Sedan dess har jag ugglat lite här fast jag inte borde gjort det.. Har även kollat lite tv : ) Men jag är så glad att jag gjorde klart plugget :D haha.

Just nu ser jag på reprisen av Mellon :D haha, och ska faktiskt gå och lägga mig.. Ska bara höra Sanna sjunga igen, men de är ett litet tag kvar : )

Nattinatti allihopa <3
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback