Längtar...

2008-02-12 @ 12:57:35
Vaknade självmant vid halv nio idag :S haha, men jag gick inte upp då, låg och väntade på att min klocka skulle ringa vid tio och då gick jag upp :D Och det har inte hänt så mycket sen dess, ätit, suttit här och ugglat, packat väskan till ikväll, hinner nog inte fixa det efter skolan :/. Och nu sitter jag ju här och diggar Déjà vu : )

Ska iväg till skolan senare idag, närmare bestämt vid halv fyra börjar jag. Men jag kanske tar en sväng dit tidigare för jag har en svenska bok att hämta : ) och inte skrev jag någon utvärdering igår inte, jag orkade inte :P haha. Efter skolan så ska jag iväg och jobba igen, fy faan va drygt.. jag börjar tröttna lite smått, Ja!! haha.
Skriver väl mer senare!

Puzz&Kram
Carro


Det är bara två dagar kvar nu tills jag ser denna sköning :D
Och jag håller på att längta ihjäl mig, det ska bli så sjuuuukt kul :D
Och sen hela helgen också, iiiih så kul vi ska ha de :D <3

image459

Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

Ja! Hihi Lääängtar sjuk mycket!

2008-02-12 @ 17:40:27
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback