Måndag.

2008-02-18 @ 20:40:32

En dag har typ rullat förbi... Inte mye kvar på denna dag ju!!

Klockan ringde imorse vid typ åtta-tiden. Jag gick upp strax efter det, duschade och gjorde mig klar. Jag satt även vid datorn en stund, pratade lite med Mika <3 Och Sanela ringde även, mys att prata med henne.. Hon undrade om jag kunde ta hennes pass ikväll och det gick bra sa jag!! Efter det så åt jag frukost och sådära, sen begav jag mig till skolan, skulle träffa J och A där vid tolv.. Vi skulle fixa med våran uppgift som ska redovisas imorrn, haha, vi kom inte fram till så värst mycket. De blev typ bara, du säger de och de, jag tar de och du det där.. Nu drar vi hem och skriver detta, HAHA. Men jaa spännande och se imorrn hur det blir, jag har inte ens börjat på mitt :S hmm...
Sen hade jag två lektioner som krockade, svenskan och psykologin, men jag orkade ej gå på psykologin så jag stannade kvar på den älskade svenskan :D haha, där gick vi igenom alla ordklasser igen typ.. Så kul med grammatiken ju (a) Efter allt det så tog jag mig hem igen, och jag vet allvarligt inte vad jag gjorde när jag kom hem :S Jag kanske satt här vid datorn, hmm, shit vilket minne man har, haha. Vid sex-tiden iallafall så tog jag cykeln till badet, skulle köra vattengympa vid halv sju.. Det gick väl bra, lite klag på musiken menmen...
Jag kom hem för typ en timme sen, tänkte ta något att äta och sen kolla lite tv.. Eller först lär jag ta tag i plugget, och det ska jag bannemej göra nu :D HA!

Höres, Kärlek
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback