Massa plugg...

2008-02-05 @ 13:47:56
Skolan imorse, vi hade pedagogiskt ledarskap vid nio.. Allihopa var typ där, vi fick ett papper att fylla i och diskutera kring.. Din personliga stil.. haha, det var lite kul. Det finns några i gruppen som verkligen babblar på om allt, och vissa andra(jag inräknad) som är mer tyst!! Vi la upp en struktur över kursen, när allt ska vara klart och vad vi ska göra.. Det blev riktigt bra, och hon pratade lite snabbt även om examinationen.. Ååh jag är taggad.. Vi höll på en timme typ, sen var jag in till studievägledaren och gjorde ett kurs byte igen (a) Nu från Ge A till Sv A, jag klarar inte av distans kurser just nu och jag har inte råd att köpa böcker heller så.. Men de blir bra de där, ska kika förbi på svenskan imorrn. Sen pratade jag även med Ma-läraren, så jag ska dit på fredag och få bok o sådant dära.. Gött, nu verkar allt rätta till sig iallafall...

Sitter här nu och funderar på om jag ska ta tag i lite plugg så jag får det undanstökat.. Kanske händer.. Jag har nämligen spanska vid halv fyra, och är inte sugen på att ta mig dit, men jag måste nog :/ Jag var inte där förra veckan och jag måste ha en bok och visa att jag vill vara där, men de är en sån seg tid att ta sig dit på ju... Och sen skulle jag egentligen haft vattengympa ikväll, men den sa jag ifrån mig och som tur var så hittade Persson en som kunde köra istället, yeah!!

Nej nu ska jag ta något att äta.. Plugget får vänta, som vanligt (aa).
Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback