Sveriges nya schlagerdrottning!!!

2008-02-17 @ 22:53:28
image469
SANNA NIELSEN - EMPTY ROOM

Här har vi vinnaren i hela Melodifestivalen 2008... Denna brud hejar jag på!! Med denna låt och hennes röst, hon kan komma sjukt långt, hon har stor chans att vinna hela alltet. Och det hoppas jag verkligen att hon gör!!
De här är bruden jag kommer rösta på i finalen, jag bryr mig inte om resten,
för denna brud kan slå alla..
HOPPAS HON VINNER!! Jag håller alla tummar och tår jag har för henne
<3

All kärlek till henne <3


Kommentarer
Postat av: Adam

Carro, hon har alltid varit Schlagerdrottning... det är bara det att nu är det officiellt ;)!

2008-02-18 @ 12:09:05
Postat av: Carro

Adam: Haha yeah ;) men lär uppmärksamma alla andra på att hon är det också :P haha.

2008-02-18 @ 15:48:39
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Adam

Tänk att sjukt många av mina schlagerghatande vänner har sagt"har du Sannas låt, den var asbra", det betyder att hon kan VINNA!! Nielsen Crew intar Globen :D

2008-02-18 @ 18:42:40
Postat av: Carro

Adam: Hhaha fan va braa :P de är många här med som säger att dom gillade sanna sjukt mkt o vill ha låten :D haha. YEAH SANNA VINNARE I GLOBEN!!! :D

2008-02-18 @ 20:11:43
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback