Tisdag.

2008-02-12 @ 23:28:42
... Jag var som sagt iväg på lektion vid halv fyra.. eller drog hemifrån vid halv tre typ, träffade A på skolan och fick min svenska bok. Vid halv fyra var det dags för spanska :D iih, jag älskar spanska. Jag fick en stencil med diftongerande verb som dom hade gjort förra gången, så det fick vi jobba med och det är så jäkla lätt och roligt asså! hihi. Sen gick vi igenom lite lägesord och uttryck och läste lite texter.. Kulkul.. Vid halv sex var jag tvungen att dra hemåt, så de var bara hem och vända typ för jag skulle köra vattengympa på badet vid sju.. Det nya vattengympa passet, de var bara sex pers. och det kändes väldigt konstigt att köra för så några.. haha.
Jag kom hem lite efter åtta och sedan dess har det inte hänt mycket.. Pluggat lite spanska, ätit och kollat på tv, I huvudet på Gynning och Brothers & sisters.

Jag ska nog dra mig till sängen nu, för jag har skola imorrn bitti, yaaay :D Och sen jobb på kvällen, buhuu!!!

Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback