En del att göra...

2008-01-04 @ 17:18:31
Jag somnade visst när jag la mig tidigare, sov ända fram till 2, och guud så skönt de var alltså! Jag har suttit här vid datorn efter det, pratat lite på msn och så. Jag har även ätit frukost, eller det gjorde jag nyss (a) duktigt carro!!!
Nu kommer pappa snart och hämtar oss, ska vara hos han i helgen!!

Detta måste göras i helgen:
¤ Plugga; har prov på måndag.
¤ Fixa nytt vattengympa-pass + kolla lite musik.
¤ Försöka fixa lite videoinspelningsgrejs!
sen blir det väl massa annat, och inget av de överstående kommer hända (a) HAHA.

nej jag kilar nu, men skriver kanske mer sen!! beror helt på om jag får ha datorn hos pappa eller inte : )
Kääärlek!

image395

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback