Friday and Saturday!!

2008-01-27 @ 03:47:56
Friday...
Vi gjorde inte mycket alls här, sov ganska länge.. Kom nog ur sängen runt 12 typ, vi gjorde oss klara och drog ut till Kista gallerian.. Var in på nån billig mataffär där för att köpa billigt godis ^^ thihi. Sen åkte vi hem igen, haha. Vi åt runt sju-tiden typ, jag och Micke körde sedan lite singstar.. Åh va jag älskar att sjunga För att du finns <3 hihi. Sen hade Mickes syster massa vänner på besök, så vi körde singstar-tävling senare, typ runt elva-tiden :D haha. Fy sjutton va kul de var, vi sjöng både Svenska hits och Svenska hits schlager. Vi höll nog på fram till halv två typ, då tyckte vi att vi skulle tysta ner allt för grannarna kanske ville sova eller något xD hahaha. Och vi gick nog och la oss direkt då och somnade nog bums..

Saturday...
Klockan stod på ringning vid tio typ.. Upp och hoppade, duschade åt och gjorde oss klara. Vi tog bussen ut till Sollentuna och sedan vidare ut till Stinsen.. Det var nå massa skolgrejs där, haha. Strax innan två så kommer Milla och Angelica också : ) trevligt att träffas igen <3 Och när klockan var två så var det ju dags för Picasso, men Rasmus (han som presentera artisten) kommer upp på scenen och säger att han har tråkiga nyheter och de var att Picasso kommer inte för hennes flyg var försenat eller något sådant, så Markus Fagervall skulle sjunga istället.. Så vi drog direkt när han kom upp på scenen, hahaha. Vi drog till centralen, stod där och pratade ett tag sen blev det donken : ) Jag köpte tågbiljetter också, till mig och Anna-Karin <3 hihi. Sen tog vi hejdå av dom andra brudarna, så drog jag och Micke hem till han igen.. Där satt vi vid datorn och kollade lite tv. Vid sex typ så började vi ta oss in till centralen. T-banan var sjukt seg så jag missade typ min buss, och vi krånglade hit och dit, men tillslut blev det tåg hem : ) Och tur var väl de, var ju inte så pigg på att åka taxi hem HAHA ;P Tåget gick iallafall vid halv åtta, var hemma vid nio typ, eller i gävle : ) Sara var snäll och kom och hämtade mig, skjutsade mig till resecentrum här så jag kunde ta hem mammas bil.. Sen har jag mest suttit här vid datorn sen jag kom hem : )

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback