Jag vill åka utomlands...

2008-01-28 @ 01:38:57
image440

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej! Jag med, fast jag just kommit därifrån och Simon längtar också tillbaka! Sitter här hemma nu och gör inget, är sjuk och hemma från jobbet. Fast när Simon kommer hem är det läxläsning..... Mår du bra för övrigt? Har du kommit in på Lindas sida el vet du hur man gör? Må så gott! Kram Eva-Marie.

2008-01-28 @ 11:11:36
Postat av: Carro

Eva-Marie: Hejhej! Jaa hehe, det förstår jag :) Aha men krya på dig, hoppas du blir frisk snart!.. Jo tack med mig är det bara bra :) Neej jag kommer inte in på hennes, de är ju jätte konstigt. Dom lär ta och fixa det!! Ha de så bra! Kram Carro

2008-01-28 @ 13:30:15
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback