Kommit härifrån ?!

2008-01-16 @ 01:09:42
Neej haha, jag sitter här än :O tröttare än någonsin känns det som :S

Jag fastnade med att kolla på massa högskolor och skit till hösten.. va tusan vill jag göra med mitt liv :S det finns så mycket tankar och funderingar kring framtiden så man blir alldeles galen.... jag insåg snabbt att jag inte kom så speciellt långt med mina tankar så jag la ner det för stunden!!! Ska fånga upp det någon dag igen när jag är piggare, måste maila lite folk och sådära : )
Jag har även pratat lite på msn och kollat massa bloggar och diggat musik : )

Men nu känner jag och min kropp att det här klarar vi inte längre.. vi måste få lite sömn nu!!
Tack och hej, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback