Längtar!!

2008-01-09 @ 01:29:29
Idag har jag inte gjort mycket, gick upp vanlig tid så det blev frukost för en gångs skull ;D haha. Chefen ringde, så boka in mig på lite fler vattengympa-pass. Har även pratat lite på msn och lyssnat på massa ljudklipp från olika radiosändningar, hahaha, de var riktigt kul : ) med S&S <3 Sen slog även Sanela en pling, undra om jag skulle på dansen, för hon skulle ha den. Så ja det blev dans vid fem-tiden, direkt efter det så blev de vattengympa! Nästan full grupp och de var väl kul och köra... Mys att träffa S igen!
Efter träningen satt jag mig här.. och jag fick sms, och blev lycklig :D haha. Jag har nog suttit här hela tiden, massa planering inför morrondagen :D yaaay va vi ska ha kul!! Jag tror jag har hittat kläder iallafall, frillan och sminket blir en annan fråga ; ) haha, men det löser väl sig!

Det finns lite att göra imorrn innan jag åker... först ska jag ringa till min chef, för jag måste skippa mitt gympa-pass imorrn!! sen till skolan, jag har två kursintroduktioner jag ska på.. med en timme emellan, tänkte försöka dra ner till banken och sätta in lite pengar då, så jag kan betala tåget sen ;D sen efter allt äre väl bara hem och packa lite snabbt, äta och sen bege sig till Gävle och möta upp Anna-Karin, och ta tåget vidare till Stoooooockholm :D

image400

Jag kommer såklart skriva om kvällen sen!!! Även lite bilder kanske kommer in..
Men nu ska jag sova... för klockan min ringer om sex timmar typ!! Det blir en lång dag imorrn, hemma igen på torsdag : )

Kärlek

Jag tror, den som kommer ta hem titeln ÅRETS KVINNLIGA ARTIST är Sonja Aldén!!!!!

" Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt
Jag är så lycklig att jag fann den
Den lyckan som jag alltid drömt
Så kom närmre mig
Låt mig värma dig

För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen "

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie och Simon

Hej! Vad kul att vinna biljetter! Vi ar nu i Florida! 25 grader varmt! Vet du nat nytt om Linda??? Om du far veta nat sa skriv pa Fan Forum. Ha det jattebra i kylan! Kram E-M och Simon.

2008-01-10 @ 01:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback