Ont...

2008-01-31 @ 20:13:18

Vaknade runt 10 idag när min klocka ringde.. Jag gick såklart inte upp då, låg kvar och drog mig till 12 typ. Men det var sjukt fiint ute då vid 10 tiden, klarblå himmel, solen sken och sådär mysigt med lite frost och så ^^. Men under dagen blev de bara grått och tråkigt.. haha. Det har inte hänt så mycket idag, kollade på Våra bästa år och sedan har jag mest suttit här : ) Jag och syster åt för en stund sedan och då spelade vi lite kort och sådära, myys : )

Nu sitter jag här och har allmänt tråkigt.. Lyssnar på massa musik som vanligt!! Men för tillfället så önskar jag att denna dumburk inte fanns, för jag gör inget annat än sitter här :S Åååh Måste sluta upp med att sitta här så mycket..

Btw, jag har sjukt ont i mitt knä :S vet inte om det är från när jag ramlade på vattengympan för nån vecka sen.. eller för att jag har för dåliga skor att gå långt i, på hård mark... hmm, men ont gör det iallafall..

Ska kila en stund, kanske finns nå skoj på tv...
Kramar / Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback