Picasso-dagen <3

2008-01-13 @ 21:29:46

Vi hade klockan på ringning vid halv tio idag, vi kom väl typ upp en stund efter det, fixade oss, åt och packade de vi skulle ha med : ) Syster följde också med, hämtade även upp Sara och Emma! Sen drog vi till Valbo :D Vi kom nog till Valbo strax innan 12, det var inte så himla mycket folk där då.. Vi gick runt lite och så, sen köpte alla mat typ och jag köpte glass (a) Snurrade runt lite till, sen när klockan var lite efter ett så ställde vi oss vid scenen, längst fram såklart.. "våra" platser ;D haha.

Klockan blev 14.00 och Marie entrade scenen, wiiiie :D Hon sjöng som vanligt I´ll be there först, fortfarande lika vackert!! Och hon är ju bara så söt när hon pratar emellan, myyys! Fortsätter med This moment, och fy bubblan vilken röst asså :O det är helt sjukt, som jag sa förut, att hon har en helt fantastisk röst, men nu idag, :O wooooow!!! Jag bara rös, shiit! I love it <3 Sen den goa intervjuen igen med en skivsignering efteråt : )
Jag och Micke ställde oss i kön direkt, men det tog iallafall ett litet tag innan vi kom upp, men vi och nåra tjejer till stod där och sjöng och hade det riktigt kul ;D haha. Vi kom fram till henne och hon är bara så sjukt goo! Hon kom även ihåg mig, blev ju lite förvånad men ååh :D hihi. Vi pratade lite med henne och så, vi tog även ett kort tesammans. Jag blev ful på de men Picasso blev sööt som alltid : ) Var även upp en andra sväng och tog kort igen och pratade lite snabbt!! Och vilken lovely människa, hon är helt fantastisk : ) så himla genomgo tös, jag tokdiggar henne <3

    

Tacktacktacktacktack Marie för denna dag <3 You are amazing!

image412


Vi åkte hem efter de, kom nog hit igen runt hmm, fyra kanske!! Då la vi in bilder och allt mys, checkade igenom allt!! Sen åt vi lite snabbt och sådära, packde ihop lite grejer och begav oss sedan in till Gävle för att lämna av Micke vid tåget : )
Tack för en urskojig helg :D hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback