Planering på G...

2008-01-15 @ 00:03:09

Vaknade av ett sms idag ;D hihi, som gjorde mig glaaad!! redan vid kvart i tio, och ja jag är väldigt lättväckt :P haha. Satt vid datorn och kollade massa, pratade även med Anna-Karin lite : ) och planering sattes igång, yaay va vi är duktiga, haha! Sen runt två så tog jag och Sara bussen till skolan, vi hade historia lektion vid tre.. tänkte bara få oss lite info om forntiden, var där en timme typ, sen tog vi bussen hem igen : ) Hemma har jag inte gjort mycket, suttit här vid datorn och ugglat hela tiden typ!! Pratat lite med farmor min och planerat lite mer : ) thihi.
Jag kollade även på klippet med Picasso från Efter tio som gick imorse, hon berättade om sjukdomen, sin smärta och sådära. Jag blev alldeles rörd och tårögd av det hon sa, stakkarn.. <3

Just nu sitter jag här och pratar på msnis, med goa folk :D och lyssnar även på musik som vanligt.. Fröknarna Picasso och Aldén <3 just nu den akustiska versionen av För att du finns, så vackert!!
Nej ska snart ta och sova tror jag, har ju fan skola imorrn, drygt!! Och även ett vattengympa-pass att köra, faan!

Kärlek / Carro


Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

Förlåt! Puss

2008-01-15 @ 14:45:13
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback