Pussglad-Sonja <3

2008-01-27 @ 20:51:24
Heeey allihopa!!

Det har inte hänt så mycket sen sist, jag har iallafall hunnit äta : ) Sen har jag suttit här och pratat med massa godbitar på msn och det gör jag ännu : )

Bara trettio dagar kvar tills jag åker ner till Karlskrona till Mika. Shiit va jag längtar asså, vi har pratat ganska mycket om det nu idag och det gör bara att man längtar ännu mer... Vi ska ha det så himla bäst!!! Stannar hos henne hela veckan, från tisdag till söndag.. Mellon på lördagen då, Adam är också på då : ) Det ska bli så sjukt kul, första gången för mig!! WIIIE, ge mig den 26 februari <3333

Och jag borde faktiskt ha pluggat idag, men jag har inte kommit så långt ännu.. Tycker det är roligare att sitta här och snacka med vännerna! Och lyssna på massa braig musik med bl.a. Sonja Aldén, Shirley Clamp, Linda Bengtzing...

Jag längtar till allt som sker inom den närmsta tiden nu... Så mycket kärlek över allt!!

Nej jag såg nu att Coyote Ugly går på tv, kanske ska ta och kolla på den.. Den är så bra ju : ) Kanske skriver mer senare!!
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mika

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL MELLO!
Inte alls långt kvar nu tills du kmr baby!
SE UPP KARLSKRONA, CARRO OCH MIKA INVADERAR STAUUUUN! ;D
pusspusspusspuss! (L)

2008-01-29 @ 06:26:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback