Skouula

2008-01-21 @ 23:26:40
Ja idag var jag till skolan. Skulle ju egentligen ha psykologi vid ett, men när jag satt och åt insåg jag att jag inte skulle hinna dit. Bestämde mig istället för att gå till skolan och prata med studievägledaren, kommer dit och människan är inte där, hon är bara där på tisdagar, haha. Drygt liksom, men får dra dit imorrn! Stannade kvar på historia lektion vid tre till fem, pratade lite om forntiden och massa om antiken, haha yeah! Orkade inte stanna kvar till sex, haha, var bara en timme.. Men liksom jag blev typ själv där på skolan, lärare drog hem och allt, så jag vägrade stå kvar där själv.. Jag vet ju inte ens om spanskan håller till där ^^ haha.

Hemma sen så har jag bara suttit vid datorn och pratat med massa underbara vänner <3 thihi. Kollat på massa klipp på datorn och skrattat massa för mig själv ^^, hahaha!!

Bara för att dom här brudarna är så j*kla bäst liksom <3
image420

Neej nu lär jag ta mig något och äta, har inte ätit sen hmm 12 (a) haha. Så jag är hungrig nu må jag säga :P

Ha de så bra allesammans, go´natt!
Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback