Slappt.

2008-01-06 @ 21:00:18
Ja blev det något plugg idag.. hmm, va ska jag säga?! Jag skrev klart provet iallafall, så nu finns väl dom rätta(?) svaren på pappret, bara plugga in dom till själva riktiga provet imorrn :P haha. men jag orkar inte liksom, men jag får väl ta och göra det innan jag går och lägger mig sedan!! Men inget vattengympa pass blev gjort, får se om jag tar ett som redan är klart, eller om det blir mitt gamla! Och inge fler videosar blev det heller, men ska fixa lite i veckan om jag finner någon ledig tid..

Nu har jag nyss kollat på Victoria´s secret fashion show :D så häftigt ju!! Jag ska kolla på filmen på 3an nu tror jag iallafall, tvn står på ifall!
: )

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback