Snaart.

2008-01-20 @ 23:07:22
Jag kom upp i lagom tid idag, som jag inte trodde jag skulle göra. Fast jag ställde ju klockan och den ringde vid 11, så då var man uppe och hoppade :D Jag satt mig vid datorn som vanligt, hihi. Ankan och Sara kom även på besök, myspys : ) Sen va har jag mer gjort, hmm.. Jag har nog inte gjort så mycket mer, har helt enkelt mest suttit vid datorn och diggat musik : ) Pratat med goa folk på msn och sådära!! Jag har även lagt in lite fler inspelningar på datorn, hann ej fixa några videos, tyvärr.. De hinner jag göra sen, men vilka minnen det väcker! Spola tillbaka tiden, tack <3

Och nu har jag nyss kollat klart på Bröllopsfixaren : ) Riktigt bra film asså.. Nu vette tusan vad som händer, kanske borde plugga lite, hmm.. eller njee jag har ingen lust för det! Det får bli lite Mello istället, yes I love it <3

Massa Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback