Sovdags.

2008-01-05 @ 05:15:01
Nu är jag hos pappa och det har inte hänt mycket här.. Vi åt väl runt 7-tiden typ, sen vid 8 så kollade jag och pappa på Reine och Mimmi i fjällen, riktigt kul film asså ;D haha. Sen efter den så satt jag mig här vid datorn och här sitter jag än.. Och här har jag inte gjort så mycket heller, lyssnat på massa musik, pratat på msn med massa gobitar :D och snackat lite med syster min när hon kom hem : )

Ny header har jag gjort också, är väl nöjd med den för tillfället.. Jag är inte så värst duktig i PS, men jag ska väl försöka fixa någon ny snart : ) när jag lärt mig hur programmet funkar typ xD

Nej nu ska jag gå och lägga mig, känns som sängen kallar :P haha. får se när man vaknar upp imorrn då, eller senare idag kanske man ska säga!!
Go´natt gott folk!

image397

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback