Träningsvärk, yes!

2008-01-23 @ 22:12:08
Var ju som sagt iväg och jobba vid fem, körde gympa : ) Nästan full grupp, men det gick iallafall bra.. Så drygt att ta sig dit men väl där så är det kul :D hihi. När jag kom hem så har jag bara suttit vid datorn typ.. Packat har jag också hunnit med, tror jag har fått ner det mesta nu. Har testat kläderna jag ska ha imorrn, snyggt ju. Hoppas skorna blir bra att gå i och så också, min balans är ju inte den bästa när de finns klackar ^^. Bussen blev inte bokad idag, det fixas imorrn, och plugget, hmm, kanske dags att ta tag i det nu!! Om jag orkar.....
Träningsvärk har jag fått också, haha, känns som jag har träningsvärk ända ner i tårna.. Det gör liksom ont i dom när jag böjer xD hahaha.


Btw, Sonja är nominerad i Årets Svenska låt och Årets album på Gaygalan 2008 ;D yeaah inte så hård konkurrens heller, så hoppas verkligen hon vinner dom ^^. Hon är så värd det! För att du finns var ju 2007!!!

Nej ska ner och hämta lite godis nu tror jag, och fundera ut vad som ska göras imorgon innan jag åker : )
Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback