Tröttast.

2008-01-10 @ 21:30:50

Idag var man ju hur trött som helst.. klockan på ringning vid 6, fast A-Ks faster hann väcka oss före klockan HAHA :P ja iallafall, jag var grymt trött.. men upp och hoppa lära man, bytte om och åt frukost.. Drog ut till bussen som gick vid 6.42 (a) HAHA. och tog oss vidare in till centralen, tåget gick vid 7.58.. Så jag var i gävle vid halv tio, tog buss till s-viken och mamma hämtade mig på resecentrum : ) så skönt att komma hem, jag som tänkte lägga mig o vila en stund, men så långt har jag inte kommit än (a) haha. Jag har mest suttit här vid datorn och typ, gjort nada :S men jag har gjort klart mitt "lilla" engelska test som vi fick hem.. det gick väl helt okej : )

Nu sitter jag och kollar på lite Sonja-klipp ^^. Och funderar på om man inte skulle hämta något gott att tugga på och slå sig ner i sängen och glo på tv ;D det låter perfa!!

Kärlek . . .


M
, jag saknar dig så otroligt mycket! Längtar så tills vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback