Dagen är förbi...

2008-07-15 @ 23:25:32
Jag tror jag suttit vid denna burk hela dagen, har typ skrivit klart allt om Mallis nu.. men inte publicerat ännu.. Ska fixa inläggen med bilderna också ^^. hihi. Men iallafall.. Jag och Ankan var iväg till pappa tidigare, lämnade över flaskan och pratade lite : ) Var även till mormor och hämtade mina band som Birger spelat in på till mig medans jag var borta :D iiiih. Åsså la jag över mormors bilder på min dator, så jag har alla nu :D Och jag har nyligen blivit klar med att välja ut bilder som ska in i bloggen.. de är fan över 100 bilder :S HAHA. Så vet ej hur många inlägg de kan bli :S HAHA. Menmen, jag ska testa mig fram hade jag tänkt, men vet ej om jag ska göra de nu.. Ska fan upp tidigt imorrn och jobba : /.

Sitter här och pratar med Milla o Micke nu : ) Och mumsar lite choklad xD haha. Men jag ska nog sova alldeles strax, lite trött är jag faktiskt.. haha. Skriver mer imorrn igen och då ska la troligtvis inläggen om Mallis och bilder komma ut :D iiiih.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Milla

åååh längtar efter få att läsa och se bilderna :D, Du är sjukt saknad men snart ses vi igen ;D. Love you Puss(L)

2008-07-15 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback