Fullt upp!

2008-07-28 @ 14:21:41
Jag har nyss ätit frukost typ, haha. Bättre sent än aldrig ju ; ) HAHA. De har hänt lite sen sist jag skrev... Hoppade in duschen och fixade mig, noppat brynen xD haha. Testat massa kläder och lagt fram de jag ska ha med till Sthlm, och allt annat som ska med också, så de är bara att lägga ner allt i väskan : ) De känns väldigt skönt! Jag städade även garderoben lite också när jag ändå höll på där.. Städade även lite på mitt databord och hyllorna xD HAHA. Jag tycker sådant är kul ju när man väl börjar...

Nu har jag slagit mig ner här igen, lyssnar lite på musik och vet inte vad jag ska göra nu xD HAHA. Ge mig något förslag, hmm, jag kan ju ladda på mobilen, de behövs ju!! Men sen, hmm, får se vad som händer...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback