Hemma!

2008-07-16 @ 14:34:26
Jag kom hem från jobbet för en stund sedan.. De gick la bra att jobba, varmt bara, haha. Asså egentligen ska jag städa i sex timmar, men jag gör allt på fyra eller mindre om jag vill xD Inte bra alls, menmen... Jag vill ju hem ; ) HAHA. Sedan jag kom hem så har jag bara kollat på lite inspelningar, hihi. Och satte mig här såklart.. Tänkte försöka reda ut hur jag ska göra med Mallis-bilderna xD haha. de är lite många ju!!! Men de löser väl sig som alltid, får bli fler inlägg helt enkelt...

Ja, jag har fått antagningen till högskolan också, ifs de var nån dag sen... Kom inte in på ekonom i Uppsala : / men i Gävle kom jag in, men jag ska nog tacka nej där.. För man kan inte ta examen där, men vi får se hur de blir... Jag vill gå sjukgymnast i Uppsala xD HAHAHA! Ja spännande och se vad jag gör till hösten...

Nu ska jag snickra lite med bilderna... skriver senare igen! : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback