In tha huvudstad :D

2008-07-18 @ 20:12:35

14.10 gick bussen till Stockholm.. De var sjukt mycket folk på bussen och de var drygt.. Jag ville ju ha datorn på ju xD HAHA. Och de var spanjorer på bussen :O De pratade ju spanska och gissa om jag längtade tillbaks till Mallis då :O Helt sjukt ju... -miss emelie- Framme i Sthlm vid fem typ, Micke mötte upp mig :D Trevligt, så kul att ses igen :D Vi drog runt lite på stan xD Väldigt jobbigt med väskan, hahaha. Sen drog vi hem till Micke, först en sväng förbi Hemköp (a) hihi, de blev tacos när vi kom hit, de var gott!! Sen tog vi våra datorer och satte oss i vardagsrummet, där sitter vi nu båda två xD HAHA. Och kollar på Bilar på tv, mysig film : ) hihi.

Han har hört av sig igen, kan han inte bara ge sig.. jag ska INTE med!!! Jag tänker INTE betala något.. Punkt slut!!!

Nu ska jag kolla va folket vill, de blinkar xD
Smiling in love
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback